|
Reducerea la jumatate a consumului zilnic de carne de vita in tarile dezvoltate ar putea ajuta la combaterea incalzirii globale, potrivit unui studiu realizat de cerceta torii australieni publicat, ieri, in revista medicala britanica bdquo;the Lancetldquo;, transmite aFP. Conform studiului, crestere... |
Comenteaza