|
Cafeaua reduce riscul apariţiei demenţei prin blocarea acţiunii negative a colesterolului asupra organismului, relevă un studiu efectuat la Universitatea Dakota de Nord din SUA. Cercetătorii au observat care este efectul consumului unei ceşti de cafea pe zi, în cazul iepurilor. |
Comenteaza