|
Consumul unei diete mediteraneene poate ajuta la reducerea riscurilor de a fi afectat de o boală de inimă, arată rezultatele unui studiu care a durat 10 ani. Cercetarea a demonstrat că urmarea unei astfel de diete ajută la reducerea riscurilor unei boli cardiace. |
Comenteaza