Vinul, mai dăunător pentru creier decât berea



 
Vinul, mai dăunător pentru creier decât berea






Vinul provoacă mai multe stricăciuni în creier decât berea sau băuturile alcoolice tari, se arată într-un studiu german. Cercetătorii de la Universitatea din Göttingen susţin că vinul afectează hipocampul, zona asociată memoriei şi orientării spaţiale, una dintre primele regiuni din creier vizată de degenerare în maladia Alzheimer.

citeste mai mult..


Stirea cu numarul 20982 adaugata la data de Mar 17, 2008 in categoria Sanatate

Comenteaza  

Rating: 0.00 (din 5)
Voturi 0

Adauga Rating


Alte stiri in categoria Sanatate
Categorie:

Categorie:

Categorie:

Categorie:

Categorie:





Categorii Stiri


Top 10 Stiri

Statistici

Stiri:
Categorii Stiri:
Stiri Citite:
25512
21
4629


Anunturi

News