|
Reducerea cantităţii de sare din alimentaţia copiilor este o garanţie că ei nu se vor îngrăşa, relevă un studiu al cercetătorilor englezi. Cercetătorii au descoperit că cei care au mai puţină sare în alimentaţie beau mai puţine băuturi acidulate şi dulci |
Comenteaza