|
Cei care mănâncă frecvent iaurt şi alte alimente care conţin acid lactic au o cavitate bucală mai sănătoasă, relevă un studiu efectuat la Universitatea Kyushu, Japonia. Cercetătorii au descoperit că iaurtul face bine gingiilor şi ajută la prevenirea parodontitei. |
Comenteaza