Mâncarea de tip fast-food creşte riscul îmbolnăvirii de cancer



 
Mâncarea de tip fast-food creşte riscul îmbolnăvirii de cancer






Mâncarea de tip fast-food şi kilogramele în plus cresc riscul îmbolnăvirii de cancer. Aceasta este concluzia la care au ajuns după cinci ani de studiu experţii Institutului American de Cercetare a Cancerului. ...

citeste mai mult..


Stirea cu numarul 13420 adaugata la data de Nov 1, 2007 in categoria Sanatate

Comenteaza  

Rating: 0.00 (din 5)
Voturi 0

Adauga Rating


Alte stiri in categoria Sanatate
Categorie:

Categorie:

Categorie:

Categorie:

Categorie:





Categorii Stiri


Top 10 Stiri

Statistici

Stiri:
Categorii Stiri:
Stiri Citite:
25512
21
4678


Anunturi

News